Reklamace a vrácení zboží
Objevili jste u zboží závadu a chcete jej reklamovat? Chcete zboží vrátit ve 14denní zákonné lhůtě? Připravili jsme pro vás jednoduché instrukce, abychom vám celý proces co nejvíce usnadnili.
Reklamace přijaté zásilky
Převzali jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží je poškozené či nekompletní? Oznamte nám to prosím co nejdříve, nejpozději však do 2 pracovních dnů.
Jak postupovat?
-
Zavolejte na číslo 773 117 767 nebo nám napište na .
-
Uveďte číslo vaší objednávky a poškozenou nebo chybějící položku. Pokud je to možné, zašlete nám e-mailem fotografie poškozeného zboží.
-
Naše reklamační oddělení vám navrhne nejvhodnější způsob vyřešení vzniklé situace (například dodání náhradního zboží v nejbližším rozvozu a vyzvednutí poškozeného zboží).
Reklamace zboží v záruční době
Na všechny dodávané produkty poskytujeme záruku v trvání 5 let, platnou pro všechny kupující – spotřebitele i podnikatele. V případě, že závada vznikla v souladu s podmínkami záruky, má kupující právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz za zboží.
Záruka nezahrnuje náklady na demontáž, instalaci nebo přepravu parapetů. Před podáním reklamace doporučujeme prostudovat Záruční list, zejména oddíl III. Výluky ze záruky a IV. Důvody k neuznání reklamace, abyste si ověřili, zda je reklamace ve vašem případě oprávněná.
Jak postupovat?
-
Zavolejte na číslo 773 117 767 nebo nám napište na .
-
Uveďte číslo vaší faktury a reklamovanou položku. Pokud je to možné, zašlete nám e-mailem fotografie reklamovaného zboží.
-
Naše reklamační oddělení navrhne nejvhodnější způsob vyřešení reklamace (např. oprava vadného místa, dodání náhradního zboží apod.).
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Pokud jste koupili zboží jako spotřebitel (tedy nikoliv v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti), máte podle Obchodních podmínek právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Možnost odstoupení se však dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku netýká zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.
Jak postupovat?
- Vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Formulář je nutné vytisknout, vyplnit, podepsat a zaslat naskenovaný na e-mailovou adresu . Případně můžete formulář poslat společně s vráceným zbožím.
- Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy a odešlete ho na adresu naší provozovny: LEXIKON CZ, s.r.o., Pardubická 178, 537 01 Chrudim. Upozorňujeme, že zboží je nutno zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
- Po obdržení zásilky zboží zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme vám peníze na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů.